Dela sidan:

Stora Nolia-mässan anordnas vartannat år i Piteå och vartannat år i Umeå. I år anordnas den i Piteå mellan den 4-12 augusti. Besökarna på handelsmässan handlar årligen för omkring 400 miljoner kronor under mässans nio dagar.

Nu inleder mässan ett samarbete med affärs- och varumärkesutvecklingsbyrån Halleluja. Samarbetet är långsiktigt och byråns uppdrag är att utveckla besöks- och varumärkesupplevelsen för mässan.

– För många är ett besök på Stora Nolia en tradition som går långt tillbaka i tiden. Vårt uppdrag handlar om att säkerställa att det också blir en tradition för framtiden, för nya och kommande generationer, säger Mattias Önell, affärsutvecklare på Halleluja.

– Vi behöver utveckla i samma riktning som våra besökare och leverera en upplevelse som passar dem. Halleluja är en strategisk partner som förstår våra utmaningar och långsiktigt utmanar oss att förflytta varumärket, säger Peter Kattilassari, projektledare på Stora Nolia.



Dela sidan: