Dela sidan:

Kreatören och konceptutvecklaren Arvid Dyfverman har flera års erfarenhet inom branschen. Bland annat är han utbildad retoriker och har utifrån sina 15 års erfarenheter av digital medieproduktion agerat universitetslärare. 

Under sin sejour på Edelman Deportivo arbetade han med kunder som Absolut Vodka, Unicef och Rebtel, där han bidrog till att kamma hem ett Guldägg för Unicef och Silverägg för Never forget to vote för SSU. 

– Vi är otroligt glada och nöjda över denna rekrytering. Vi har väntat på att få jobba med Arvid under en längre tid. Arvid jobbade på NPP för en herrans massa år sedan och då jobbade vi ihop. Vi ser det som ett kärt återseende av en familjemedlem som har testat vingarna och samlat erfarenheter. Med den kunskap som Arvid besitter kommer vi att kunna leverera på hög höjd och med djup kunskap, säger David Bååth Copywriter på NPP Reklambyrå i en kommentar.





Dela sidan: