Dela sidan:

Kommunikationsbyrån Think Happy Thoughts blir i och med rekryteringen av sex nya medarbetare, en ledande aktör av utvecklingen inom de digitala kanalerna i regionen. 

För att stärka sin position inom digital kommumikation och marknadsföring anställer byrån  Madeleine Gustafsson, digital projektledare, David Eriksson, digital strateg, Emelie Paulsson, content manager, Jannica Bonnerstig, AD, Johan Rydjer, AD-assistent, och Per Grimsell, AD. 

– Örebrobyrån utökar med dessa sex medarbetare för att möta den växande efterfrågan inom framför allt annonsering via Google och sociala medier, men även för det ökade behovet av relevant innehåll på företagens hemsidor och sociala media, säger Emily Öjdemark, vd på Think Happy Thoughts, i en kommentar. 

– Reklambyråmarknaden som vi kände den för tolv år sedan, när byrån grundades, är döende. Behovet av tryckta kataloger, årsredovisningar, direktreklam och mässmontrar, har minskat kraftigt. Mötet mellan varumärket och kunderna sker till 90 procent via Google och övriga digitala kanaler vid tidpunkter på dygnet när få butiker eller kundtjänster är tillgängliga.



Dela sidan: