Dela sidan:

Sveriges Annonsörer och deras byråvalsrådgivare, Max Apéria, går ihop för att underlätta för annonsörer att byta byrå. I dagens klimat är det ofta dyrt för annonsörer att byta byrå, men det kostar också mycket pengar att vara kvar i ett samarbete som inte fungerar. 

Därför lanseras nu den nya tjänsten hälsochecken, som hjälper till att ta tempen på annonsörers samarbeten och hur de kan utvecklas till det bättre. 

– Min erfarenhet är att den bästa och mest framgångsrika kommunikationen skapas
när kund och byrå löser kommunikationsproblem tillsammans. Men för att samarbetet
ska kunna bli långvarigt och framgångsrikt behöver man se över hur det står till med
samarbetet man har idag, och det är där hälsochecken kommer in i bilden, säger
Max Apéria i en kommentar. 

Hälsochecken erbjuder rådgivning i tre nivåer, beroende på annonsörers situation. Första delen fokuserar på att gå igenom annonsörens situation,
marknadsorganisation, kommunikationsbehov, utmaningar och byråsamarbeten. Nivå två avhandlar specifika frågor som uppkommit i första genomlysningen medan nivå tre innebär ett större projekt tillsammans med annonsör och byrå.



Dela sidan: