Dela sidan:

Samarbetet ska leda till ett långsiktigt transformationsprojekt som ska förändra allt ifrån kundmöten till logistik och distribution. Dataintelligens och ny teknologi ska effektivisera Paninis dagliga rutiner och skapa en skräddarsydd kundupplevelse. 

– Tillsammans med BBH Stockholm genomför vi en av de största satsningarna i bolagets historia. En bra restaurang känner sina stamgäster. Då är det helt avgörande att arbeta med ett så erfaret och kreativ bolag som BBH Stockholm, som är experter på att skapa kvalitativa konsumentupplevelser och smarta verktyg som möter våra värderingar kring snabb service och bra mat, säger Ricard Constantinou, grundare och ägare av Panini

Det skrädarsydda upplägget syns genom Paninis serviceambtion, där man sett det som viktigt att bygga en relation med varje enskild gäst, något som BBH Stockholm kommer fortsätta att jobba på. 

– Nyckeln till ett framgångsrikt samarbete bottnar i en nära relation och respekt för varandras kvaliteter. Det är fantastiskt att arbeta med ett så progressivt och kvalitetsfokuserat bolag som Panini Internazionale och det skall bli mycket intressant att tillsammans ta bolaget in i framtiden, säger Patrik Danielsson, kreativ chef på BBH Stockholm

Vid årsskiftet kommer Panins kunder märka av satsningen. 


Dela sidan: