Dela sidan:

I den första delen av det nya konceptet samarbetar hörlursföretaget Urbanears med den svenska artisten Tove Lo, som slog igenom stort för ett par år sedan med den listtoppande "Habits".

Tove Lo har bland annat fått göra sin egen tolkning av varumärket och designa en rad Urbanearsprodukter.

– För mig handlar kampanjen om att våga lyssna till sin magkänsla – den äkta
känslan som kommer inifrån och som talar om vad du verkligen vill och vem du är,
säger Tove Lo.

Urbanears har sedan 2009 försökt etablera sig som ett livsstilsvarumärke och göra hörlurarna till en accessoar.

– Mina avsikter är väldigt sällan politiska. Jag säger bara vad jag tycker och ser till
att mina fans vet var jag står. Jag kommer inte att backa från något, bara för att det
ses som provokativt eller fel av människor som jag inte delar åsikter med. Det är när du börjar kompromissa med vem du är för att inte göra någon upprörd som du förlorar din egen röst. Och nu behöver vi vår röst, säger Tove Lo i ett pressmeddelande.



Dela sidan: