Dela sidan:

Blir du som reklambyrå frustrerad över att marknadschefen ständigt sätter käppar i hjulet för dina kreativa visioner? Tycker du som marknadschef att mediebyrån inte är tillräckligt transparent? Anser du som medarbetare på ett adtech-bolag att programmatic-kedjan är trasig och behöver fixas?

Då är du rätt person för att medverka i Resumé Insikts nya vinjett "Biktstolen". Konceptet är inspirerat av Digidays sektion "Confessions", där anonyma personer lyfter en mängd problem.

Syftet med satsningen är helt enkelt att skapa debatt om problemområden och slutligen förbättra situationen för både annonsköpare och konsulter. Vi tror att den här typen av samtal redan förekommer i små grupper ute på arbetsplatserna, men att de skulle vara nyttiga att ta del av även offentligt.

Vill du lyfta ett problem? Hör av dig till Resumé Insikts redaktörer julia.lundin@resume.se och/eller yasmine.winberg@resume.se, så intervjuar vi dig. Du garanteras självklart full anonymitet.



Dela sidan: