Dela sidan:

– Vi har haft en fantastisk utveckling under året och nu satsar vi för att bli starkare i våra digitala kanaler för att kunna bemöta det intresse som finns för Hövding. Sverige, Danmark och Tyskland är våra drivande marknader idag. Inför 2019 satsar vi på att få samma fart på försäljningen i England, säger Anna Katarina Skogh marknadschef på Hövding i en kommentar,

Apollonia San Contreras är civilekonom i grunden, med expertis inom influencer marketing och sociala medier. Hon har bland annat byggt upp ett globalt influencernätverk med 600 influencers under mindre än ett år på tech-bolaget Kronaby.

– Jag ser enorm potential i Hövdings airbag för cyklister och att få jobba med en produkt som har ett högre syfte, i det här fallet att rädda liv. Jag har alltid haft ett ben i teknikvärlden och ett ben i sociala medier och ser fram emot att med min bakgrund bidra till ökad tillväxt både på lokal och global nivå, säger Apollonia San Contreras i en kommentar.

Sedan 2015 är Hövding Sverige AB noterade på Nasdaq First North. I dagsläget säljs Hövding i 16 länder runt om i världen.



Dela sidan: