Dela sidan:

Jung Relations vann guld för kampanjen "Home Swede Home" för Svenska spel i kategorin Sports & Lifestyle. 

FLB Europa vann guld för kampanjen "Birthual Reality" för Gjensidige Insurance, i kategorin Health. 

Prime vann guld för kampanjen "The Cabin Cure" för Visit Sweden i kategorin Travel & Tourism.

Gullers Grupp vann guld för kampanjen "The Raoul Wallenberg Algorithm" för Raoul Wallenberg Academy i kategorin Norway, Sweden, Finland, Denmark, Iceland. 

Wenderfalck vann guld för kampanjen "Send your Thoughts" för Cancerfonden i kategorin Mobile Communications and Apps. 

– Oerhört glädjande att vinna guld i vad som kan betraktas som ett "PR-EM". Vi vann guld även förra året för Svenska Spel, så det är såklart kul att kunna upprepa den bedriften. För att koppla an till sportens värld så har vi ett grymt teamwork med Svenska Spel, kommenterar Jimmy Rodhelind, vd på Jung Relations om vinsten, i ett pressmeddelande. 

Här kan du se hela listan. 



Dela sidan: