Dela sidan:

Brand experience-byråerna Knut Kommunikation och Perfect Noise har haft kunder såsom Carlsberg Sverige, Nordea, Arla, Comviq, Arvid Nordquist och Reebok. Tillsammans uppger de att sammanslagningen kommer till efter att de i flera år imponerats av varandras arbete. 

– På varsitt håll har vi varit tongivande inom brand experience och legat i topp i Årets Byrå. Tillsammans blir vi en byrå att räkna med i ännu fler sammanhang, säger Rickard Andersson vd för Perfect Noise, i ett pressmeddelande. 

 – Knut och Perfect Noise kompletterar varandra fantastiskt bra. Med vårt gemensamma erbjudande och expertis inom brand experience blir vi ännu starkare. För våra kunder innebär det att vi har kvar samma stora engagemang men nu med ännu bredare och vassare kompetens, kommenterar Carolina Gahns vd för Knut Kommunikation. 

Den nya byrån A Skillful Crowd kommer ledas av delägarna Carolina Gahns, Pär Arvered, Rickard Andersson och Tedla Getachew



Dela sidan: