Dela sidan:

Stadium-ägda Sneakers Point riktar sig till alla som älskar sneakers, men framförallt till yngre tjejer. De har butiker i Linden köpcentrum i Norrköping, Emporia i Malmö, Forumgallerian i Uppsala samt i Sergelgången i Stockholm. Samarbetet med Peg Parnevik, känd från realityserien Parneviks och som artist och influencer, inleds i slutet av 2018 och syftar till att profilera sneakers-konceptet och få fler unga tjejer att vara stolta över sig själva. 

– Jag är så glad och stolt över att inleda ett långsiktigt samarbete med Sneakers Point. Jag älskar att Sneakers Point grundar sig i samma värderingar som jag när det gäller att boosta tjejer och helt enkelt belysa vikten av att vara sig själv och vara stolt över sig själv. Jag hoppas att vi kan göra någon sorts skillnad tillsammans. Om bara en ung människa känner sig mer bekväm i sin kropp eller mer stolt över den dom är, så har vi lyckats, säger Peg Parnevik, i ett pressmeddelande. 

– Peg uppskattas av många för sin transparens och sitt uttryck och är en sann förebild för både yngre och äldre. Precis som Sneakers Point är Peg ung, trendig och färgstark. Tillsammans hoppas vi kunna boosta och inspirera fler till att både vara sig själva och att uttrycka sina känslor, kommenterar Roger Palffy, General Manager på Sneakers Point.



Dela sidan: