Dela sidan:

Konceptet Tre Möter baseras på möten med Tres företagskunder, varav det skapas micropodcasts, potrtätt, filmer och interjvjuer. Först ut är hårsalongskedjan Creative Headz. 

Telekomföretaget Tre har gjort flera förändringar under 2018 – contentstrategin är en del av ett nytt kommunikationskoncept som ska stärka affärssatsningen 2019. Contentkonceptet är utformat tillsammans med kreativa byrån OTW.

– De företagskunder som idag attraheras av Tre är innovativa entreprenörer. För att nå ut till dem behöver vi komplettera de traditionella kanalerna med intressant och modernt innehåll som engagerar. Med Tre Möter vill vi inspirera andra entreprenörer och företag på sin resa. OTW är en kreativ byrå som förstår vad vi vill åstadkomma och bygga vidare på. De är snabba, flexibla och professionella. Jag tror oerhört starkt på det här konceptet och vi har en spännande lista med företag som vi kommer att porträttera säger Matylda Lovenvall, chef för produktutveckling och marknad på Tre Företag, i ett pressmeddelande. 



Dela sidan: