Dela sidan:

Wrapps tjänst går ut på att kunder kopplar sitt betalkort till dem och att tjänsten därefter följer ens köpbeteenden och automatiskt kopplar på olika belöningar kopplade till återkommande köp.

Nu utser man en ny head of marketing & pr i Therese Lundquist.

– Tiden är mogen för ett nytt intelligent belöningssystem baserat på transaktionsdata. Suget efter relevanta erbjudanden i det brus som pågår är stort. Wrapp har nu möjlighet att inte bara skapa en teknisk integration och paketering i bankapparna utan också på riktigt skapa relevans i kommunikationen både för företag och slutkonsument, säger Therese Lundquist i ett pressmeddelande.

Nyligen slogs Wrapp ihop med fintech-bolaget Meniga och avser att skala upp sin verksamhet. Numera har bolaget cirka 150 medarbetare.

– Therese med sin stora erfarenhet inom både retail och digital marknadsföring samt growth mindset kommer vara en nyckel till att etablera transaktionsdriven marknadsföring (sk TDM) i Norden. Wrapp kommer att servera det retailers vill ha: - nöjda kunder i både fysiska och digitala kanaler kryddat med insikter och analyser, baserat på riktiga köp, säger Aage Reeslev, grundare Wrapp.



Dela sidan: