Dela sidan:

Varje gång vi känner något, oavsett om det är bra eller dåligt, så ändras vår puls. 

Pulsförändringarna är någonting som Publicis London och BRF tog fasta på i sin senaste kampanj för Tourism Ireland, med sloganen "Fill your heart with Ireland".

För att hitta bilder till reklamfilmer valde byråerna att utrusta ett turistande par med både pulsmätare och kameror. När pulsen gick upp eller ned slogs kamerorna på för att spela in händelserna som påverkade paret mest.

– Det var ett spännande och utmanande projekt där vi filmade över 24 platser runtomkring Irland under loppet av tio dagar. Den stora utmaningen var att ta en idé som i grunden var rätt tekniskt komplex och adaptera det till ett fungerande berättande, säger regissören Patrik Gyllström på BRF.

Kampanjen kommer att visas i Europa och i USA.

Arbetsgrupp:

Reklambyrå: Publicis London

Creative Director: Dave Monk

Produktionsbolag: BRF

Regissör: Patrik Gyllström

Exekutiv Producent: Martin Ronström

Producent: Marcus Henricsson



Dela sidan: