Dela sidan:

Katja Rosén kommer närmast från NetEnt där hon haft ett flertal tjänster på kommunikationsavdelningen, bland annat som employer brand manager och kommunikationsstrateg.

– Bredden i vårt erbjudande kräver att våra närmsta kundkontakter har förståelse för samtliga delar i våra kunders kommunikativa uppdrag och utmaningar. Katja har en spännande profil då hon i grunden är grafisk designer och illustratör, men de senaste åren arbetat mer strategiskt med kommunikation på kundsidan. En värdefull mix som jag ser fram emot att både våra kunder och interna arbetsgrupper kommer få ta del av, säger Karin Hallerbäck, avdelningschef reklam och pr på Onemotion IMC.

Onemotion IMC omsätter i dag 120 miljoner kronor och har drygt 50 anställda.

– Att jobba strategiskt med kommunikation, design och innovation och är något jag brinner för. Därför känns det oerhört spännande att börja på Onemotion och få möjligheten att arbeta med integrerad kommunikation. Jag hoppas kunna bidra till den breda kompetensen på byrån och ser mycket fram emot att få lära känna kunderna för att tillsammans kunna skapa effekt, kommenterar Katja Rosén.



Dela sidan: