Dela sidan:

"Vi käkar tacos" lanseras på Bröderna Norbergs Youtube-kanal och på Spotify.  Låten ska inspirera till gemenskap över tacos och är en del av Santa Marias kampanj under Melodifestivalturnén. Kampanjen är framtagen tillsammans med Vizeum och United Screens.

Sju andra youtubers sluter upp bakom kampanjen förutom Emil och Daniel Norberg och genomför en "taco-stafett" på sociala medier, bland dem återfinns bland andra Matgeek, Therése Lindgren och Helen Torsgården.


Låten ska aktivera Santa Marias sponsorskap under Melodifestivalturnén. Lagom till tävlingens start har varumärket uppdaterat förpackningsdesignen på en serie produkter i Tex Mex-sortimentet. Kampanjen kommer att rulla under februari och mars. 

Beställare: Eric Wollberg, Customer Marketing Manager Tex Mex Santa Maria
Arbetsgrupp: Louisa Thorselius, Digital Activation Manager, Santa Maria &
Josefin Östberg, Social Media Manager, Santa Maria
Mediebyrå: Louise Modigh, Digital specialist/ Media architect, Vizeum
Samarbetspartner: United Screens
Kundansvariga: Ida Brink & Sasha Knezevic, United Screens



Dela sidan: