Dela sidan:

David Levin har stor erfarenhet från varumärkesförflyttningar och konceptutveckling och har de senaste 15 åren jobbat på välrenommerade byråer som Grow och Seventy Agency. Bland kunderna han jobbat med finns bland annat Helly Hansen, Grundéns, Nibe och Naturkompaniet. På Roi Division får han tjänsten som head of concept och kommer att jobba med att utveckla byråns erbjudande inom affärs- och varumärkesstrategi.

Sara Wallin kommer närmast från e-commerceaktören CDLP där hon haft ansvar för bolagets sociala medier, produktion av content och kampanjutveckling. På Roy Division kommer hon jobba med att vidareutveckla byråns erbjudande inom film, design och sociala medier.

– Vi är inne i en väldigt spännande fas just nu, där vi märker att många kunder efterfrågar en kombination av kreativ höjd och strategisk och affärsmässig kompetens, samtidigt som allt fler har ett behov av både långsiktiga planer och resultatdrivna insatser på sociala medier. Det ska verkligen bli riktigt kul att med David och Sara ombord ta ytterligare ett steg i byråns utveckling, säger Nille Widlund Fornelius, vd på Roi Division.



Dela sidan: