Dela sidan:

Det var i mitten av januari som Klarna lanserade samarbetet med hiphop-legendaren och entreprenören Snoop Dogg, som även gått in som investerare i bolaget. I kampanjen “Get Smoooth” byter han identitet till Smoooth Dogg.

Samarbetet har blivit omskrivet av medier världen över, och flitigt omdebatterat i den svenska reklambranschen. 

Nu kommer nästa steg inom samarbetet, då Klarna lanserar en kollektion produkter som ska göra vardagen lite mer "smoooth". Kollektionen består av gyllene jordnötssmör, silkeslena lakan, toalettpapper i kashmir, en silkeslen kimono och en sju meter hög uppblåsbar rutschkana. 

– Det här är första gången som vi släpper en fysisk kollektion på det här sättet och jag är stolt över att få göra det tillsammans med Snoop Dogg. Jag hoppas och tror att produkterna kommer sätta ett leende på människors läppar och att fler upptäcker hur smidiga Klarnas betallösningar är. Just nu är vårt största problem att lista ut var vi ska få plats med alla gigantiska uppblåsbara rutschkanor, säger Christian Cabau, marknadschef på Klarna Sverige, i ett pressmeddelande. 

Kollektionen kommer att finnas utställd på Berns Showroom i två veckor. Produkterna går även att beställa på Klarnas hemsida. 



Dela sidan: