Dela sidan:

Spoilconcepts uppdrag för Östermalms Saluhall omfattar övergripande ansvar för pr-strategi, kommunikation, sociala kanler samt digital strategi.

– I SpoilConcept har vi hittat en aktör som kan hjälpa oss med alla bitar på den här resan. Både att stärka saluhallens varumärke och närvaro, samt att bygga upp förväntningarna inför nyinvigningen 2020, säger Ulf Elmqvist, ordförande i Företagarföreningen Östermalms Saluhall.

Sedan våren 2016 har Östermalms Saluhall bedrivit sin verksamhet i en tillfällig lokal mitt på Östermalmstorg. Tillbakaflytt och nyöppning kommer att ske 2020.

– Vi är så stolta och glada över det här samarbetet och väl medvetna om de höga förväntningar som finns inför återinvigningen, både från Stockholmarna generellt samt från saluhallens alla handlare. Med vår erfarenhet av den här typen av uppdrag känner vi oss trygga med ansvaret som lagts på våra axlar, vår målsättning är förstås att överträffa allas förväntningar, säger Maria Millqvist på SpoilConcept.

Arbetsgruppen som ska jobba med Östermalms Saluhall består av:

Jonna Holmgren, Kundansvarig, PR-konsult
Johan Englundh, Creative/Strategi
Richard von Hofsten, AD, Digital manager
Maria Millqvist, Event Director



Dela sidan: