Dela sidan:

När nomineringarna i världens största pr-tävling Sabre Awards presenterades under måndagen stod det klart att Sverige har flera vinstchanser. Mest nominerade svenska byrå är BCW Stockholm, följt av bland annat Prime och Jung.

Se alla svenska nomineringar nedan och samtliga nomineringar här

BCW Stockholm:
"Pu:rest - a waste water beer" för Carlsberg och IVL Swedish Environmental Institute & New Carnegie Brewery.
"The Beer Boat" för Carlsberg.
"Everything but the Game - Creating an influencer from scratch" för Unibet.

Prime:
"Stop spectating – the match against bullying" för Swedbank/Friends (Tillsammans med Social Club, Brand union och Scream)
"The out of home project" för Clear Channel

Jung Relations:
"Home Swede Home" för Svenska Spel
"Butter The Gourmet Kiosk" för Arla Svenskt Smör

Gullers Grupp:
"We make a difference" för Vårdföretagarna
"The Raoul Wallenberg Algorithm" för Raoul Wallenberg Academy

House of Radon:
"Dear condom" för RFSU

FLB Europa:
"Birthual Reality" för Gjensidige Insurance

Narva:
"The Pledge" för The Swedish Childhood Cancer Foundation

Spotlight PR:
"D.E.W. & A Brew" för Tullamore D.E.W.

Prat PR:
"The taste of summer" för Mutti 



Dela sidan: