Dela sidan:

Tillsammans ska de ta fram en ny varumärkesplattform och ett nytt kommunikativt koncept för varumärket. Arbetet pågår redan för fullt och det första resultatet kommer  hösten 2019.

– Modemarknaden är extremt konkurrensutsatt och vi behöver bli både mer synliga, inspirerande och tydliga med vad Brothers står för. Under upphandlingen som vi gjort under våren visade Garbergs stort engagemang och förståelse för våra utmaningar och idéer som gjorde valet lika självklart som vita sneakers till vårgarderoben, säger Oscar Arrsjö, marknadschef på Brothers i ett pressmeddelande.

– Det känns väldigt roligt och inspirerade att få vara med och göra Brothers mer synliga och angelägna. De är ett härligt och kunnigt gäng med stilproffset Oscar Arrsjö som marknadschef och Lina Söderqvist som vd. Lina känner vi dessutom från vårt internationellt uppmärksammade samarbete för Björn Borg, så vi vet att modet finns att göra kommunikation som gör skillnad, säger Mehrnaz Bejne, vd på Garbergs i en kommentar.



Dela sidan: