Dela sidan:

Pools uppdrag blir att i den stenhårda konkurrensen med ökad e-handel tydliggöra värdet i Twilfits varumärke, produkter och öka marknadsandelen. Bland annat kommer byrån lansera ett nytt kommunikationskoncept.

– Vi valde Pool för att de har en helhetssyn på kundupplevelsen och hur man bygger varumärket emotionellt, online och offline. De har också spetskompetens inom mode och content. Jag ser fram emot att tillsammans med Pool nu förtydliga det vi står för, vår kunskap och kvalitet, och sen iscensätta det i alla våra kanaler. Så att fler får ta del av det vi kan erbjuda kvinnor, säger Åsa Bergendorf, marketing director på Twilfit i en
kommentar.

Uppdraget gäller den svenska marknaden, både online och offline. Pools uppdrag handlar om att tydliggöra vad Twilfit står för och få ut varumärket på ett sätt som engagerar.

– Superkul! Twilfit är ett dedikerat företag med en fantastisk historia och fina grundvärden. Det finns mycket att bygga på som inte riktigt nått ut till marknaden, än, säger Hanna Steiner, vd på Pool.



Dela sidan: