Dela sidan:

Spinn- och Guldäggsprisade Martin Ödman, har en bakgrund som redaktionschef på King Magazine, kommer senast från Jung Relations där han varit pr-rådgivare och projektledare för kunder som Volvo, H&M och Sony Mobile. På Vass blir han kommunikationschef, med övergripande ansvar för byråns PR- och kommunikationserbjudande.

Axel Barvaeus, kommer senast strateg på Wenderfalck och med kunder som Samsung, Apotek Hjärtat och Tre i bagaget. Nu tillträder han i en nyskapad roll som director of insights på Vass. Rollen har som mål att stärka byråns erbjudande inom strategi, insiktsarbete och utbildning; Axel föreläser regelbundet om kreativ kommunikation och har tidigare varit kursansvarig på Berghs.

– Vass är inne i en expansiv fas, med stark tillväxt i ryggen, och utifrån de förutsättningarna är det extra roligt att få välkomna Axel och Martin till teamet. Vi har länge varit uppvaktade av företag utanför beauty-segmentet, och med tillskottet av två så tunga marknads-PR-konsulter ser vi nu fram emot att kunna erbjuda Vass uppskattade tjänster till fler typer av kunder och varumärken, säger Kristin Bohman, vd på Vass Productions i ett pressmeddelande. 

Vass Productions grundades 2011 och har idag drygt 20 anställda inom public relations, event och digital marknadsföring, med kontor i Stockholm och Oslo.



Dela sidan: