Dela sidan:

Resumé och JCDecaux har under två års tid hyllat Sveriges bästa kommunikation i seminarieserien Månadens casefrukost. På frukostarna presenteras två aktuella, nyskapande och lärorika case – och publiken bjuds in att delta med sina frågor.

På onsdagen blir det dubbelt Ingo i StockholmSimon Stefansson, Ingos head of planning, och Iwo Zakowski, vd på Burger King, berättar om "Craft a western whopper" – den innovativa kampanjen som i april i år vann två Guldägg. Dessutom presenterar Ingo den unika kampanjen för "Porrfri barndom", som man bara kan se genom att scanna en QR-kod och logga in med sitt bank-id. Kampanjen är framtagen i samarbete med JCDecaux.

På torsdag morgon arrangeras för första gången en casefrukost i Göteborg. På det fullsatta seminariet berättar Jens Flensburg, projektledare på Stendahls och Kim Nilsson, marknadschef på Göteborg Film Festival, om arbetet bakom succékampanjen "The world's most claustrophobic cinema". Därefter presenterar Sophia Lindholm, kreatör på Forsman & Bodenfors, och Karl Risenfors, ad på byrån, Volvos storsatsning "The E.V.A. Initiative: Equal vehicles for all". 

Det finns några platser kvar till casefrukosten i Stockholm – anmäl dig här.



Dela sidan: