Dela sidan:

Gül Heper har tidigare i karriären arbetat med varumärkesutveckling och innovationer på bolag som Absolut Vodka, Nespresso, HTL Hotels och Scandic Hotels. Hon är även internationell föreläsare och medgrundare till det internationella nätverket CMO goes TECH.

Nu står det klart att Gül Heper lämnar HiQ för BBH Stockholm. Där kommer hon axla rollen som business design principal med fokus att ytterligare stärka upp BBH Stockholm att på strategisk nivå kunna stötta ledningsgrupper med att identifiera nya affärsmöjligheter.

– BBH står för framtidens holistiska varumärkesutveckling genom att man med ett starkt fokus på kundens behov i kombination med relevant teknik skapar bättre kundupplevelser och därmed ökat affärsvärde. Genom Stockholmskontorets höga ambitioner och dess många talanger inom design, teknik och affärsutveckling ligger BBH i framkant för att kunna framtidssäkra sina uppdragsgivares affär. Att få vara del av teamet på BBH är fantastiskt och jag ser fram emot att dela med mig av all den kunskap och erfarenhet jag samlat på mig under 18 år av varumärkes-och affärsutvecklingsarbete, säger Gül Heper i ett pressmeddelande. 



Dela sidan: