Dela sidan:

Bianca Ingrosso är en av Sveriges mest uppmärksammade tv-personligheter genom "Wahlgrens värld" och "Talang" i TV4, och följs dagligen av över en miljon fans i sociala medier. Nu frontar hon modekedjan Gina Tricots sommarkampanj, med en resa till den italienska lyxorten Portofino i sällskap med vännerna Lovisa Worge och Josefine Caarle

Allt i sommarkampanjen har fångats "in the moment", skriver Gina Tricot i ett pressmeddelande. Under resans och plåtningens gång har följarna fått hänga med bakom kulisserna och ta del av trions dagliga uppdateringar från start till slut. Samtidigt visar Bianca Ingrosso och hennes vänner upp sommarmodet från Gina Tricot. 

LÄS MER: "Kollektionen sålde slut på två dagar – här är Bianca Ingrossos butiksbygge"

– Det har varit extra roligt att jobba tillsammans med Bianca Ingrosso och se värdet av influencer marketing. Våra följare och kunder har själva röstat på vem de helst ser att vi samarbetar med och vi har lyssnat. Vår målsättning är att vara superrelevanta för kunden, och att alltid förbättra upplevelsen. Därför har vi jobbat med extremt korta ledtider med endast en veckas mellanrum från kampanjproduktion till lansering både i butik och online. Vi är stora fans av Bianca, hennes sprudlande personlighet och transparens mot sina följare. Och därför älskar vi kampanjen som andas härlig semesterglädje och äkta vänskap, säger Anna Appelqvist, new business director på Gina Tricot, i pressmeddelandet. 



Dela sidan: