Dela sidan:

I sommar har Bianca Ingrosso använts flitigt för att fronta den svenska klädkedjan Gina Tricots kampanj. Nu fortsätter samarbetet för att marknadsföra utbudet på jeansmarknaden där influencern, mediepersonligheten och entreprenören visar upp fem varianter. 

I den, som vanligt för varumärket, engelskspråkiga kampanjfilmen berättar Bianca Ingrosso om sin förkärlek för den jeansmodell som varit kommit upp på tapetet ända sedan 1990-tal blev den stora inspirationskällan för ungt mode för under 2010-talet. Dagny mom jeans är en av nyheterna som Gina Tricot kommer att satsa hårt på i höst och vinter.

"I'm obsessed with mom jeans", säger Bianca Ingrosso i filmen. 

– Vi är superstolta över att kunna fortsätta samarbeta med en så stor profil som Bianca som ger sånt genomslag och samtidigt kunna lyfta våra jeans som i dagsläget är gjorda av 100% mer hållbar bomull, säger Karin Westas, Communication & Concept Director på Gina Tricot i en kommentar,



Dela sidan: