Dela sidan:

Brittiska Poppy Delevingne är känd som modell, skådespelerska och stilikon. Nu blir hon också ansiktet utåt för H&M Home hösten 2019. Platsen för höstens huvudkampanj blir Poppy Delevingnes eklektiska och färgstarka hem och kampanjen "At Home With Poppy Delevingne" släpps globalt torsdagen den 15 augusti.

Poppy Delevingnes stil hämtar sin inspiration från mode- och filmvärlden och hennes hem i västra London kännetecknas av färger, mönster och mjuka material. I höstkampanjen har hennes hem prytts med mörkgröna toner för H&M Homes höstkollektion. "Glamoröst men intresseväckande, känslan är livsbejakande, sofistikerad och modern", skriver varumärket i ett pressmeddelande. 

– Eftersom heminredning handlar om att omge sig med föremål man älskar blev jag exalterad för den här kampanjen med H&M Home då det verkligen passar mitt hem. Det är spännande att arbeta med ett internationellt inredningsföretag som har ett brett utbud av produkter, särskilt då jag gillar att blanda texturer, färger och material, säger Poppy Delevingne i pressmeddelandet. 

Camilla Henriksson, marknads- och kommunikationschef på H&M Home, kommenterar:

– Det är alltid kul att se våra produkter i hemmiljö och att kliva in i Poppys hem var verkligen inget undantag. Hennes personliga stil med en förkärlek för färg och form syns i hela hemmet. Att ha Poppy och hennes hem som plats för vår höstkampanj känns naturligt från en estetisk och inspirerande synvinkel. 

Nyckelprodukterna innefattar inredningsdetaljer i mässing och kompletteras av grön marmor och sammet på såväl lampskärmar som kuddar. De finns tillgängliga i butik och online samma dag som kampanjen lanseras. 



Dela sidan: