Dela sidan:

I januari startade de två tidigare Edelman Deportivo-medarbetarna John Thungren och Freddie Arnesson upp kommunikationsbyrån Objectif STHLM. Byrån berättade från start att man på ett liknande sätt som Edelman Deportivo skulle jobba med den förtjänade uppmärksamheten som mål och sociala medier och pr som verktyg.

Nu aviserar byrån sitt första kundsamarbete. Det är den digitala betaljtänsten Dicopay som inleder ett samarbete med Objetif STHLM. Dicopays tjänst riktar sig till småföretagare med en mängd kunder och som tampas med sin likviditet. Bland bolagets investerare finns den tidigare finansministern Anders Borg.

– Vi är glada för att utveckla vårt fina samarbete och ser fram emot att ta det nästa nivå. Objectif är lyhörda och snabba och som småföretagare själva, förstår de verkligen våran tjänst till fullo, säger Madelene Kraemer, marknad- och försäljningschef på Dicopay.

Samarbetet innefattar bland annat aktiveringar på sociala medier, medierelationer och strategisk rådgivning.

– Vi är otroligt glada att samarbeta med Dicopay. Tjänsten är fantastisk och människorna likaså. De har kommunikativt mod, en förståelse för förtjänade budskap och en vision att förändra en kommunikativt monoton bransch till det spännande och roliga, säger John Thungren och Freddie Arnesson på Objectif Sthlm.

Tidigare i år har Objectif STHLM även inlett ett samarbete med fintech-bolaget Inyetts.



Dela sidan: