Dela sidan:

Tidigare i år har kommunikationsbyrån Pool inlett samarbeten restauranggrossisten Menigo och klädkedjan Twilfit. Nu aviserar man ytterligare en ny kund – Däckpartner. Däckpartner är en av Nordens största däckverkstäder med över 140 verkstäder bara i Sverige.

– Ett av våra viktigaste fokusområden är att förfina kundupplevelsen. Valet föll på Pool då vi kände att vi hade en samsyn på hur vårt framtida varumärke ska uppfattas av både konsument och medarbetare i framtiden. Vi kommer att utveckla hur vi kommunicerar i stort och smått och skapa en tydligare bild av oss som kedja och varumärke, säger Jon Persson, marknadschef på Däckpartner i ett pressmeddelande.

– Det är ett spännande uppdrag att skapa ett högre upplevelsevärde av en företeelse som av många anses som något nödvändigt ont. Efter att ha bekantat oss med organisationen, människorna och de värderingar de grundar verksamheten på känns det absolut möjligt, säger Arvid Axland, vd på Pool i ett pressmeddelande.



Dela sidan: