Dela sidan:

Detta är den första kampanjen M&C Saatchi gör för Reebok, som blev vald som Reeboks byråpartner för den nordiska marknaden i våras. Kampanjen går under namnet "Meet You There" och är "en hyllning till människor som inte är rädda att gå sin egen väg och som vägrar att definieras". Frontfigur är artisten Molly Sandén

– Kroppsform, ålder och utseende blir ointressant, istället handlar det om att promota en öppen attityd och en hälsosam livsstil. Vi söker inte perfektion, utan äkthet. För att slå mot alla skeva ideal väljer vi därför att ha en helt kravlös streetcast i vår kampanj för MYT FW19, säger Alex Zachrisson, nordic brand activation manager/performance, i ett pressmeddelande.

Lördagen den 7 september genomfördes en aktivering på Medborgarplatsen i Stockholm med Molly Sandén på plats, där de som var först till kvarn fick möjlighet att bli fotograferade för att direkt synas på utomhustavlor runt om i huvudstaden.

Ansvariga för den digitala produktionen av skylten är Bannerboy.



Dela sidan: