Dela sidan:

43 bidrag har blivit nominerade till Inhousetävlingen i år, av totalt 117 inskickade. Flest vinstchaner har Happy Socks med hela fem nomineringar, följt av ATG, Coop, Unionen och Tui som alla har tre nomineringar vardera. 

Inhousetävlingen avgörs i åtta kategorier. I Årets Inhouseavdelning och Årets Rookie utses en ensam vinnare, men i de övriga kategorierna – Bästa Digitala Aktivitet, Bästa DR, Bästa Expo, Bästa Inkluderande Kampanj, Bästa Kampanj och Bästa Trycksak – delas guld, silver och brons ut.

Vinnarna, och nomineringarna, utses av en jury bestående av tolv personer med Arkitektkopias vd Gunnar Duintjer i spetsen. Vinnarnas avslöjas vid en gala på Berns 7 november.

Inhouse arrangeras av Dagens Media och Resumé.

Här kan du anmäla dig för att gå på Inhousegalan och den seminariedag som arrangeras i anslutning till galan. 



Dela sidan: