Dela sidan:

Julkampanjen för KappAhl är första gången omskrivna familjer gör ett generationsöverskridande samarbete där alla barn är involverade. I julkampanjen ska systrarna lyfta livet, familjen, systerskapet och vikten att få varva ner och låta varje dag få vara viktig.

– Vi är väldigt stolta över att få presentera familjerna Kapersen/Berghagen som
ambassadörer för KappAhl. Vi på KappAhl värdesätter familjen och erbjuder sortiment till alla familjemedlemmar. Vi är därför extra glada att Kaspersen/Berghagen lyfter detta tillsammans med oss, säger Glenda Marevind, head of brand & marketing på KappAhl i ett pressmeddelande. 

– KappAhl är ett tryggt varumärke som vi vuxit upp med och haft omkring oss
hela livet. När KappAhl presenterade idéen för denna kollektion, som fokuserar
på den inre och yttre miljön, så var det självklart för oss att vara med på detta.
Det finns textilindustrier som tänker till och vill vara före, vi vill inspirera till det,
säger både Kristin Kaspersen och Malin Berghagen i en kommentar.

I kampanjen som lanseras den 16 oktober presenterar familjerna sina egna favoriter. 



Dela sidan: