Här hittar du samtliga artiklar, fördjupningar och analyser om Arvid Axland på resumé.se. Följ ämnet för att uppdatera dig i händelseutvecklingen om Arvid Axland.
Opinion
Hur ska man tänka som marknadsförare när marknaden ställs på ända och förutsättningarna för att göra sitt jobb begränsas – När mattan dras undan? Kanske andas lugnt och reflektera över några insikter som visat sig funka under tidigare kriser, här sammanställda av Pools Arvid Axland.
Media
Konkursdöden sveper över detaljhandeln. Coronakrisen är den självklara förklaringen. Men sjukdomstillståndet i dagens handel såddes i marknadsföringen vid förra finanskrisen för tolv år sedan. I nya numret av tidningen Resumé förklarar vi närmare.
Resumé insikt
Pools grundare Arvid Axland plockar ut tre spännande bolag att ta rygg på, pratar om hur pendeln svänger från automatiserade budskap till varumärkesbygge – och pushar på retailkedjorna att ta tag i kundupplevelsen.
Reklam
Efter en tids pitchande står det nu klart att Naturhistoriska riksmuseet väljer reklambyrån Pool. – I Pool får vi en erfaren samarbetspartner som har den kompetens som vi behöver för att kunna bredda och skapa en ny kommunikationsplattform, säger Christina Kåremo Sköldkvist, kommunikationschef på museet.