Kundresan en framtida guldgruva – här är byråaffären som får det tuffareNyheterI takt med att konsumentens uppmärksamhet minskar beräknar Adobe att alltfler byråer kommer att fokusera erbjudandet mot en reklamstrateg som integreras kundresans varje steg.11 Mars 2019, 10:53
Pr-byrå skickade ut 3000 personliga filmer med Petter StordalenMedievalAutomatiserad produktion bakom det personaliserade utskicket där Petter Stordalen spelar mot sin egen dotter.11 Mars 2019, 08:17
House of Friends startar ny byråByråvalHouse of Friends rekryterar Mattias Anderson, Head of CRM analytics på Scandinavia Airlines för att bygga byrågruppens marketing automation-verksamhet.18 Oktober 2017, 08:16
Undersökning: Reklambranschen förstår inte programmaticMedievalDet finns en stor kunskapsbrist i reklambranschen kring programmatisk handel med annonser, visar en färsk rapport.25 September 2015, 08:45
”Vad håller Sveriges Annonsörer på med?”OpinionI den nya kampanjen för 100-wattaren driver Sveriges Annonsörer med automatiserad reklam. Det får Kenneth Danielsson, vd på Mindshare, att minnas klassiska bakåtsträvare som Facit...28 Augusti 2015, 09:00