Urban Hilding tror på Tiktok som annonsplattform – men pinsamma föräldrar kan ställa till detResumé insiktHears vd Urban Hilding tror på en snabb utveckling av Tiktok som annonsplattform framåt. Som annonsör behöver man tänkta på trovärdighet och att bli en...27 Maj 2020, 11:13
Blossa satsar på en värmande ordlistaReklamTillsammans med Prime har Blossa i årets kampanj tagit fram en ordlista med ord som ska värma under kalla vinterdagar.31 Oktober 2019, 08:47
Blossa har momentum – växlar upp med ny vinterkampanjReklamBlossa följer upp Miss Li–satsningen med integrerad vinterkampanj.23 November 2018, 14:15
Miss Li gör Blossas nya vinjettReklamFörra året begravde Blossa den klassiska Blossa-sången för gott. Inför årets vintermånader har man istället vänt sig till Miss Li som gjort en vintertolkning av...2 November 2018, 09:09
Årets Blossa landar i MedelhavetDesignEfter en PR-kampanj av Jung avslöjas årets Blossa-smak– Limoncello som kompletteras med rosmarin, timjan och basilika.19 September 2018, 09:20
En epok går i graven – Blossa skrotar Blossa-sången för gottReklamVarumärket Blossa väljer att skrota den klassiska Blossa-sången för gott och satsar på ett helt nytt kommunikationsmanér med fokus på årets alla vintermånader.30 November 2017, 13:03
Indisk design för Blossas nya glöggNyheterÅrets glöggsmak från Blossa, 17 Old Delhi, hämtar inspiration från Indien och lanserades tidigare idag via en livestream på Blossas sajt.19 September 2017, 12:48
Så blir årets BlossaDesignOkända och spännande smaker behöver inte innebära långväga resor. Den svenska vildmarken kan också ge inspiration och smak till årets Blossa som hyllar det okända...8 September 2016, 11:35
Blossas pr-grepp: Köldrabatt på glöggPRKöldgraderna utomhus bestämmer hur mycket rabatt glöggälskare får på flaskorna i matbutiken.14 December 2015, 12:08
Här är designen när Blossa firar – glöggen smakar Earl GreyDesignI samband med 15-årsjubiléet hämtar Blossa inspiration från de brittiska öarnas älskade tetradition: Afternoon Tea. Koncept och design är framtaget av Scandinavian Design Group.10 September 2015, 14:11
Ska få fler att dricka BlossaByråvalBlossa Glögg väljer McCann Stockholm för att stärka positionen i Norden. Sedan tidigare samarbetar de med deras designbyrå SDG.20 April 2015, 09:08
Jung gör Blossa-kampanj med Björn RanelidReklamBlossa avslöjar inte smaken på glöggen i år – i stället vill man att glöggdrickare ska ge sin syn på vad glöggen egentligen smakar. Blossa...8 November 2013, 07:44
Japansk inspiration bakom årets BlossaReklamBlossa inspireras av Japan med årets smak Yuzu Ingefära. Bakom kampanjen står McCann Stockholm.7 September 2012, 12:28