Marknadschefens strategi när kartan för bilbranschen ritas omVarumärkeKW Bruun samlar krafterna kring Peugeot, Opel, DS och Citroën. Robin Jacobsson blir marknadschef för samtliga varumärken, som tillsammans bildar kategorins näst största annonsör. Resumé...7 November 2019, 15:17
Marknadschefen lämnar Citroën – efter 17 årNyheterCitroëns Henrik Zielfelt är en av de svenska marknadschefer som suttit absolut längst på i sin roll. För Resumé berättar han om hur kraven på...10 September 2019, 12:08
Sarah Sjöström blir ambassadör för CitroënMedievalDen flerfaldiga svenska världsmästarinnan i simning Sarah Sjöström blir Citroëns ansikte utåt i Sverige när Citroën ska arbeta med att få ut sina olika bilar...6 April 2017, 09:01
Citroën erbjuder samåkning istället för bussträngselMedievalDen här veckan kan Stockholmarna åka med i en ny Citroën under rusningstrafiken. Syftet är att visa bilens komfort.22 November 2016, 14:46
Nyheter365 gör CitroënkampanjReklamBiltillverkaren vill belysa hur valet av bilköp påverkar miljön och gör därför en native advertising-kampanj med contentbyrån Nyheter365.12 Maj 2016, 12:34
Tidning tar fram bilmodell med CitroënMediaNär magasin tar fram merchandise blir det böcker, t-shirts och i extrema fall stolar. Brittiska GQ parkerar på en mer avancerad nivå och tar fram...4 Mars 2010, 10:23
Citroën till OMDMediaCitroën har sagt upp avtalet med mediebyrån Vizeum. Istället går uppdraget till OMD.1 Oktober 2009, 13:39