Riskkapitalbackade byrågruppen som inte pitchar: ”Helt centralt att inte bli mellanmjölk”ByråerMed det färska köpet av Cupole siktar Altors företagsgrupp på 600 miljoner i gemensam omsättning under 2021. Här berättar ARC om kommunikationens plats i gruppen...6 Oktober 2020, 08:02
Flera svenska byråjättar backar: Här är satsningarna som går framåtByråerForsman & Bodenfors är den enda av de svenska reklamkoncernerna som förbättrade sitt rörelseresultat under 2019. Publicis byråer i Sverige, Diplomatgruppen och H&H Group är...24 Augusti 2020, 14:21
Därför söker sig riskkapitalet till kommunikationsbranschenByråerFörst gick Capman och sedan Norvestor in i byrånätverket NoA och i dagarna stod det klart att Altor investerar i en ny digital byrågrupp. Intresset...10 December 2019, 12:34
Byråernas planer efter storaffären – så vill de särskilja sig från konsultjättarnaAffärerEtt entrepenörsdrivet mindset ska få Sveriges nya byrågrupp att stå ut i jämförelse med konkurrenter som Accenture Interactive. ”Alla företag ska fortsätta göra vad de...5 December 2019, 11:58