Här hittar du samtliga artiklar, fördjupningar och analyser om Electrolux Home på resumé.se. Följ ämnet för att uppdatera dig i händelseutvecklingen om Electrolux Home.
Reklam
Efter en pitch valde Electrolux Family Business som reklampartner vid sidan av huvudbyrån DDB. Det första steget i samarbetet har resulterat i en kampanj för kökskollektionen "Inspiration Range". Bland annat gör Electrolux Home nu en större, stategisk sponsorsatsning i TV4:s "Sveriges Mästerkock".
Reklam
Electrolux Home drar igång en komediserie för att berätta att man säljer kök där allt ingår. Huvudpersonen är en man som ljuger om att han har byggt om sitt kök helt på egen hand, vilket får oanade konsekvenser. Filmerna visas på TV4 News och TV4.
TV
TV4 News hade nyligen 40 000 unika tittare i stället för som kanalen själva gått ut med 250 000. En av dem som har blivit en så kallad branschexklusiv partner till TV4 News och har gått in med 3 miljoner kronor är Electrolux Home:
– Ni kommer med intressanta siffror, men TV4 News är en ny kanal och vi räknar med en avstämning om ett halvår, säger Hans-Eric Schultz, vd för Electrolux Home.