Holy vinner FazerByråvalFazer har valt Holy som ny reklambyråpartner för en satsning inom konfektyrkategorin.10 Mars 2020, 07:50
Skogaholm väljer Det – vill skapa traditionByråvalUnder våren har Skogaholm genomfört en större byråupphandling inför en kommande lansering och valet föll på Det.13 Maj 2019, 12:39
Från marknadschef till vd – varför gör så få resan?NyheterEn ekonomichef eller ingenjör går vidare till en vd-roll, inte en marknadschef. Trots att marknadsföringens roll i styrelserummen blir allt starkare. Nu måste marknadschefen börja...22 Mars 2019, 14:44
Därför lämnar Mats Liedholm ICAFolk på vägMats Liedholm lämnar rollen som marknadsdirektör för ICA och blir istället ny vd för Fazer nysatsande affärsområde "Fazer Lifestyle Foods".7 Juni 2018, 08:24
Skogaholmslimpan blir KompislimpanPRKlassiska Skogaholmslimpan döps tillfälligt om. Genom att ge sin ikonprodukt namnet Kompislimpa vill Skogaholm i en gemensam kampanj med Friends lyfta vänskap, gemenskap och omtänksamhet...20 Augusti 2013, 06:41
Angry Birds blir Fazer-godisReklamRovio, den finska spelutvecklaren som ligger bakom världssuccén ”Angry Birds”, inleder nu ett samarbete med godistillverkaren Fazer, skriver Dagens Industri.12 Januari 2012, 08:21
Skogaholm får ny formReklamDesignbyrån Neumeister har fått en ny kund: Fazers relativt nyförvärvade varumärke Skogaholm.23 Februari 2010, 14:21