Här hittar du samtliga artiklar, fördjupningar och analyser om Fredrik Svedjetun på resumé.se. Följ ämnet för att uppdatera dig i händelseutvecklingen om Fredrik Svedjetun.
#Baramänniska
Här är juryn som utser branschens glädjespridare 2020. Nu delar de med sig av sina bästa tips på hur man kan hålla uppe humöret – och passar på att lyfta fram glädjespridar-kolleger som har inspirerat dem.
Resumé insikt
Får man göra reklam för produkter och tjänster i sociala medier som ens arbetsgivare gynnas av ekonomiskt? Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun använder sitt Linkedin-konto för att kränga event och tidningar. Det är OK, enligt Reklamombudsmannens opinionsnämnd, som väljer att fria.
Reklam
Resumé Insikts granskning av reklammärkning i sociala medier har fått stor uppmärksamhet och väckt en rad frågetecken hos våra läsare. Nu väljer vi att anmäla vår chefredaktör Fredrik Svedjetun till Reklamombudsmannen (RO) för att ytterligare försöka räta ut oklarheter.
Nyheter
De traditionella storbolagen utmanas just nu från flera håll. Nu lanseras konferensen som fördjupar sig i den nya konkurrenssituationen – och visar hur man kan hitta rätt framtidsposition genom ett starkt syfte.