”Miss Skinny-kampanjen en framgång”ReklamFrisk & Fri har sammanställt resultatet av den fejkade kampanjen ”Miss Skinny” som skapade en stor debatt i höstas. Bland annat har man lagt ut...21 Januari 2014, 14:02
Vad är det för fint med att luras?ReklamUnder den här nyhetsveckan har två intressanta diskussioner präglat Resume.se. Bägge handlar om sanningen och framförs med rätt höga brösttoner.27 September 2013, 11:40
Kanske är det dags för dialog?OpinionDEBATT. Syftet med Miss Skinny är som sagt att starta en debatt, men det viktigaste är dialogen. Vi hoppas och tror att vi kommer...27 September 2013, 07:21
Shout: Vad är det som smakar bittert?OpinionDEBATT. Frisk & Fri har en minimal marknadsföringsbudget. Det är inte lätt att nå ut med sitt budskap för en så liten förening...26 September 2013, 06:24
Linda Elers om Miss Skinny: Eftersmaken är bitterOpinionÅterigen har en pr-kupp lyckats. De sista dagarna har många människor (även undertecknad) förfärats och förfasats av Miss Skinny – ett nytt modeföretag som påstådde sig...25 September 2013, 11:42
Miss Skinny håller presskonferensPRI dag kom beskedet att den kritiserade "size zero-butiken" Miss Skinny är en pr-bluff. Det hela är en kampanj gjord av Frisk & Fri, riksföreningen mot...25 September 2013, 07:49
Shout bakom Miss Skinnys pr-bluffPRSom väntat är lanseringen av den kritiserade size zero-butiken Miss Skinny en pr-bluff. Frisk & Fri, riksföreningen mot ätstörningar, med reklambyrån Shout ligger bakom. Kitty Jutbring, Sandra...25 September 2013, 07:04