Gevalia återlanserar konceptet "Oväntat besök"ReklamDet klassiska konceptet "Oväntat besök", ursprungligen från 1985, gör nu comeback. Kampanjen är den första som Gevalia gör tillsammans med nya samarbetspartnern ANR BBDO.6 Februari 2017, 14:30
Gevalia vill få fler att ta oväntade fikorReklamKaffemärket spinner vidare på temat oväntade möten. Det nya reklamkonceptet går under pay-offen "Kom en kopp närmare det oväntade" och är framtaget av Lowe Brindfors.4 Maj 2015, 11:24
Gevalias flashmob fyllde Sergels torgReklamMed anledning av att det i helgen var Melodifestivalfinal genomfördes en flashmob på Gevalias initiativ i fredags morse.16 Mars 2015, 07:52
9 ubåtskampanjer som borde dammas av nuReklamSverige har drabbats av ubåtsfeber. En reklamfilm på temat skulle garanterat få tittarna att haja till. Här är nio klassiska exempel på kampanjer som leker...20 Oktober 2014, 09:54
"Går att utveckla ICA-såpan i det oändliga"ReklamICA:s nye marknadsdirektör Mats Liedholm har jobbat med klassiska Oväntat besök för Gevalia, Norrlands Guld och Mmm-kampanjerna för Marabou. Han tillträder senast vid årsskiftet, men...22 September 2014, 08:56
Klassisk sponsor förlänger med BrynäsPRGevalia som alltid varit så gott som synonymt med Brynäs föränger sponsorskapet med den klassiska SHL-klubben från Gävle.3 September 2014, 15:18
Snurr på kaffet med GevaliaReklamGevalia släpper ett nytt snabbkaffe med riktiga kaffebönor. Det illustrerar Lowe Brindfors med en visuell printannons som ska gå under våren.22 Februari 2013, 12:38
Andra Fyll på-filmen för Gevalia härReklamGevalia sänder en film kring kaffet Monsoon Storm idag. Målet med filmen är att lyfta fram Gevalias mörkrostade sortiment med ursprung från exotiska platser. Den...13 Juni 2012, 13:52
Kändiskvartett frontar GevaliaReklamSamtal mellan spännande och kända personligheter. Det lyfter Gevalia fram i sin nya kampanj. Bakom konceptet står reklambyrån Lowe Brindfors.16 Mars 2012, 15:22
Gevalia lockar med guldReklamKaffemärkets nya kampanj är Facebooktävlingen "Jakten på gyllene koppen", signerad Lowe Brindfors. Vinnaren belönas med 25 000 kronor i guld.9 December 2011, 08:08
Loa Falkmans oväntade besökReklamI april vann Lowe Brindfors kontot Gevalia. Först ut bland kampanjerna från den nya byrån, som kommer upp på måndag i tv, kommer en kampanj...8 Oktober 2010, 13:58
Bekräftar nya uppdragetReklamLowe Brindfors bekräftar nu att de fått uppdraget att blir Gevalias nya reklambyrå. – Vi har stora ambitioner att ta varumärket till nya höjder, säger Bjarte...26 April 2010, 14:49
Brindfors vinner GevaliaNyheterLowe Brindfors har fått en ny kund i Gevalia. Kraft flyttar sitt anrika kaffevarumärke från Ogilvy efter ett decennium.21 April 2010, 12:18