Män sökte minderåriga på sugerdating-sida – hamnade på kampanjsajt mot sexköpKampanjI helgen försökte 808 män hyra en flickvän på hyrflickvän.se, 130 av dem letade efter minderåriga. Men sajten var en del av en kampanj mot...13 Oktober 2020, 11:45
Stadium väljer Glory DaysByråvalStadium och Glory Days påbörjar ett samarbete inom content marketing. Uppdraget innefattar kreativ och strategisk innehållsproduktion för Stadiums marknader i Sverige och Finland.28 Augusti 2020, 09:19
Trots corona – contentbyrån expanderarByråerFörst Stockholm, sedan Göteborg och nu Jönköping. Contentbyrån Glory Days öppnar nytt kontor mitt under rådande pandemi.26 Juni 2020, 09:05
Skånska Byggvaror inleder samarbete med Glory DaysByråvalSkånska Byggvaror vill bli mer innehållsdrivna och inleder därför ett samarbete med contentbyrån Glory Days.7 Maj 2020, 08:02
FLB Europa stärker upp inom sociala medierFolk på vägLinnea Lindblad lämnar Glory Days för rollen som social media & community manager på FLB Europa.19 Augusti 2019, 07:29
Glory Days plockar Daniel Roos från The&PartnershipFolk på vägDaniel Roos var med och byggde upp Make Your Mark och The&Partnerships contentavdelning. Nu ansluter han till Glory Days.15 April 2019, 08:01
Glory Days säljer dotterbolaget Printer.seNyheterContentbyrån Glory Days säljer sina andelar i bolaget Printer.se.6 Mars 2019, 08:46
Trio till contentbyrån Glory DaysFolk på vägTherese Karlsson, Hannah Johansson och Linda Palinkas ansluter till contentbyrån Glory Days.16 Januari 2019, 11:48
Glory Days rekryterar treFolk på vägMarcus Friberg blir ny Art Director, Jessica Widing ny Digital Editor och Andreas Paulsen Ernek går in som Digital Producer när Glory Days satsar allt...3 Maj 2018, 09:05
Bolaget tar fram karaktär till första globala kampanjenMedievalI sin första globala kampanj lanserar det svenska maskinsäkerhetsföretaget Axelent den nya säkerhetsagent Axel. Contentbyrån Glory Days har hjälpt till med att integrera karaktären i...19 Januari 2018, 09:40
Glory Days vinner uppdrag för Tolv StockholmByråvalSGA Fastigheter AB gjorde under hösten en upphandling av reklam- och kommunikationstjänster med fokus på destinationen Tolv Stockholm. Valet föll på contentbyrån Glory Days.13 December 2017, 08:38