”Har inte fått besked om våra jobb”MediaSäljarna på Impact informerades i förväg om annonspaketets nedläggning. Men de har ännu inte fått några besked från ledningen om sina jobb eller när de måste...28 Oktober 2014, 12:39
Impact går i gravenMedia(UPPDATERAD) Annonspaketet Impact – det mångåriga samarbetet mellan Aftonbladet och Expressen – går i graven. Såväl Aftonbladet som Expressen är överens om att skjuta projetet...27 Oktober 2014, 14:41
”Jag och styrelsen är inte överens”MediaJoakim Francke slutar som försäljningsdirektör på annonspaketet Kvällspressen Impact. – Jag och styrelsen är inte överens om vad som ska göras, säger han till Resumé.2 September 2013, 09:10
Lydecker ny vd på ImpactDagspressTorbjörn Wittström lämnar tjänsten som vd för Kvällspressen Impact och Alexander Lydecker tar över. Bytet är planerat sedan en tid tillbaka och är en följd...29 April 2013, 07:28
Torbjörn Wittström blir vd för ImpactMediaExpressens Torbjörn Wittström blir vd för Impact. Sedan tidigare står det också klart att han går över till en roll som chef för Expressens nya...28 Juni 2012, 09:55
”Komiskt att jag framställs som en toppidrottsman”MediaI kändispressen är han Carolina Gynnings sambo och ”innebandystjärna”. I branschpressen är han Alexander Lydecker, föräljningschef på annonspaketet Kvällspressen Impact. – Jag tycker att det är komiskt...23 December 2011, 11:50
Impact byter reklambyråReklamAftonbladets, Expressens, GT:s och Kvällspostens gemensamma annonssamarbete Kvällspressen Impact byter reklambyrå - från Abby norm till Svensson.22 November 2011, 12:03
Guldår för annonspaketenReklamÅterhämtningen har varit stark i Resumés branscher efter krisåret 2009. Även cheferna för de sju största annonspaketen för print kan nu se tillbaka på ett år...24 November 2010, 15:18
Hysterisk ökningDagspressAnnonskrisen är ett minne blott för kvällstidningarnas annonspaket Impact, som stod för en hysterisk ökning i augusti. Annonsförsäljningen ökade med 85 procent jämfört med samma månad...8 September 2010, 06:39