Kartläggning: Här är diskrepansen mellan folkets och branschens favoritreklamResumé insiktNär folket själva får välja sin favoritreklam är en sak tydlig: många av kampanjerna som får högst poäng kommer aldrig någonsin att vinna Guldägg. Inga...19 Februari 2020, 15:01
Interflora vill se långsiktighet i kärlekslivetKampanj”Sveriges långsammaste blomsterbud” är den första kampanjen i samarbetet mellan Interflora och House of Radon.17 Februari 2020, 08:03
Från Gant till InterfloraFolk på vägGants tidigare marknadschef Louisa Blomstrand går till Interflora.6 Mars 2018, 08:29
Interflora utmanar könsnormen – vill få män att visa känslorReklamMän har svårt att visa känslor för varandra. Det vill Interflora ändra på med kampanjen "Man kan visst".10 Maj 2016, 14:58
Kampanjen som gav försäljnings-boom åt InterfloraMedievalI somras lanserade Interflora reklamkonceptet "The Flower Effect" tillsammans med reklambyrån Volt. Nu visar det sig att satsningen har gett effekt.7 Oktober 2015, 12:31
Gjorde"Like a Swede" – byter till VoltReklamMaria Sandberg blir projektledare på Volt. Hon har tidigare varit både planner och projektledare på ANR BBDO och har bland annat haft en central roll...8 Oktober 2014, 09:16
Interflora byter Catt & Co mot VoltByråvalBlomsterjätten Interflora har valt Volt som huvudbyrå efter en större pitchomgång – Catt & Co har varit byrå under tio år.4 September 2014, 11:07
Icons nya intäktskällaMediaIcon Magazine drar igång en kreativ byrå som ska samla kommersiella uppdrag – Icon Brands. Bakgrunden är att företag och annonsörer har visat allt...19 Februari 2014, 09:35