Operan lyfter fram konstens betydelse i ny kampanjKampanjI samband med att Kungliga Operan presenterar programmet för säsongen 2020-2021, lanserar nationalscenen kampanjen ”Konsten att blicka framåt” tillsammans med Prime. Här vill Operan lyfta...1 Juni 2020, 11:51
Kungliga Operan anlitar IsobarByråvalIsobar har fått i uppdrag av Kungliga Operan att utveckla operans digitala kundupplevelse och köpresa åt dem.27 Augusti 2019, 11:23
Kungliga Operan väljer HiQByråvalKungliga Operan väljer kommunikationsbyrån HiQ med uppdrag inom digital strategi samt digital- och analog design.29 Januari 2018, 14:02
Operan värvar från TV4Folk på vägJonas Collsiöö går från TV4 till att bli teknisk chef på Kungliga Operan.24 Oktober 2014, 09:53
Stjärncopy lämnar DDBReklamGuldskriftsvinnaren Tove Eriksen Hillblom lämnar DDB efter fem år och går över till TBWA. – Jag tycker att TBWA visade ett rejält styrkebesked på Guldägget förra...23 April 2014, 09:30
Silver förnyar Operans varumärkeReklamVarumärkes- och designbyrån Silver har fått i uppdrag att fräscha upp Kungliga Operans varumärke.6 Januari 2014, 22:11
Snacka om tvåloperaReklamDDB har hjälpt Kungliga Operan med en kampanj för en ny duschtvål – Opera Soap. Tvålen säljs på Åhléns och har text till tre arior...9 Februari 2012, 10:07