Från guld i Cannes till musikvideo från TysklandReklamLidl har prisats stort för sin reklam signerad Ingo. Men när det är dags för matkedjan att köra sin julkampanj syns ett helt annat manér än...28 November 2016, 13:12
Lidl ser över sin hyllade marknadsföringReklamLidl undersöker hur de ska gå vidare efter succékampanjen "Le Bon". Enligt källor kan det innebära ett de går ut i byråpitch och att Ingo...5 Juli 2016, 11:16
Succé för The Swedish Number – INGO vinner sitt första Grand Prix någonsinReklamDen svenska förhandsfavoriten "The Swedish number" sopar banan i kategorin Direct och kammar hem ett Grand Prix och två silver.20 Juni 2016, 17:50
De kan vinna i utomhusReklamAv 495 nominerade bidrag I Cannes Lions utomhus-kategori kniper Sverige bara tre.20 Juni 2016, 07:36
Nio vinsthopp i Promo & ActivationReklamFör svensk del kammar INGO hem flest nomineringar i kategorin Promo & Activation, fem av nio stycken. Det gör de för Le Bon och The...19 Juni 2016, 15:11
Succé för Lidl:s egna ”Nobel-middag”ReklamI höstas gjorde budgetvarumärket Lidl en uppmärksammad middag som påminde kusligt mycket om självaste Nobelmiddagen. I event-kategorin blev den en given guldvinnare.20 April 2016, 13:50
Krossar fördomar med orädda pr-kupperPRLe Bon, Dill och Bosses Mjölk. Lidls orädda kampanjer har minst sagt gjort avtryck under de senaste åren. Bakom framgångskoncepten finns en liten grupp från Ingo,...18 December 2015, 14:48