Så tränger du igenom politiska bruset och maxar medieköpen under valåretResumé insiktValår är marknadschefens huvudvärk. Hur ska ens varumärke sticka ut mitt i all politisk reklam? Resumé Insikt guidar rätt i den redan väldigt uppbokade mediedjungeln.14 Februari 2018, 08:44
Han blir försäljningschef på SF MediaFolk på vägLeslie Marsden blir ny försäljningschef på SF Media.9 November 2017, 15:03
Leslie Marsden till DanadsFolk på vägAnnonsbokningssystemet DanAds värvar medieprofilen Leslie Marsden och Klarna-chefen Sandra Wirström.7 Juli 2016, 13:07
Dan Morén har hittat ny vd till CitypaketetMediaCitypaketet har rekryterat Staffan Lönner från Promedia som ny vd efter Leslie Marsden som slutade i våras.28 Augusti 2014, 09:33
”Det var en tuff tid”DagspressLeslie Marsden har sagt upp sig som vd för Citypaketet. Efter fjolårets nedskärningar har han varit ensam anställd – men annonssamarbetet har brutit den negativa trenden.12 Maj 2014, 08:30
"Vi tar tillbaka förlorade andelar"DagspressCitypaketet, som är ett annonssamarbete mellan DN, GP och Sydsvenskan, uppger att de ökar med 15 procent det första kvartalet 2014. – Vi tar tillbaka...7 April 2014, 09:15
Citypaketet blir enmansbolagMediaUnder Dan Morén växte antalet medarbetare på Citypaketet. Men nu sjunker annonspaketets bemanning. Försäljningschefen Mikael Larsson sägs upp på grund av arbetsbrist. Kvar blir i praktiken enbart vd:n...21 Maj 2013, 15:13
Han tar över CitypaketetMediaCitypaketet har fått en ny vd efter Dan Morén: Leslie Marsden från Riksmedia.24 Januari 2012, 08:26