Mistubishi hävdade att SUV-åkare värnar om miljön –får rött ljusReklamI reklamen påstår Mistubishi att konsumenten ”värnar om miljön” när de köper en SUV. En formulering som inte faller Konsumentverket i smaken. Nu slår verket...4 Februari 2020, 09:46
Mitsubishi utökar samarbetet med Renata ChlumskaReklamDen nya contentserien ska inspirera till ett mer aktivt liv samtidigt som den berättar om Mitsubishis nya modell Outlander Plug-In Hybrid.25 Oktober 2018, 13:55
Niklas Ekstedts grillade rödingar ska sälja fler Mitsubishi-bilarReklamGenom webb tv-serien "Ekstedts baklucka", programledd av stjärnkocken Niklas Ekstedt, vill Mitsubishi närma sig sin målgrupp utan att prata om själva produkten.12 April 2018, 11:12
IUM vinner PeugeotByråvalInterdan har valt IUM som ny mediebyrå. Interdans verksamhet omfattar Peugeot i Sverige och Danmark och Mitsubishi i Danmark.17 December 2014, 15:14
Make Your Mark gör magasin för MitsubishiReklamMitsubishi väljer att samarbeta med contentbyrån Make Your Mark för kundtidningen Mitsubishi Motors Magazine. Innehållet kommer bli en blandning av information om bilmodellerna, reportage och...15 September 2014, 09:39
Chlumska gör reklam för "miljövänlig" SUVReklamÄventyraren Renata Chlumska är ansiktet utåt för Mitsubishis Outlander plug-in-hybrid. Kampanjen är den största på många år, enligt bilbolagets reklambyrå Morkman.4 Februari 2014, 16:08
Mitsubishi skapar egen världReklamMitsubishi startar nu lanseringen av sin nya Outlander. I kampanjen signerad Morkman och Maxus, ingår bland annat en nybyggd virtuell värld kopplad till Facebook.19 Oktober 2012, 06:48
Mitsubishi byter byrå igenReklamI februari 2008 valde Mitsubishi Zakrisson som reklambyrå. Nu har de bytt igen. Denna gång går bilföretaget till Morkman. – Zakrisson har varit vår taktiska byrå.20 Mars 2009, 08:09